Monday, October 12, 2009

~ sTiCk HoCkEy ~

salam adiDas...

hmmm.. aku ingin sangat memiliki kayu hoki ini... kenapa..? sebab utama ianya adiDas... mylife... my pasion.. today i'm so happy... why..? my student ask to fine this stick at Hockey Fiesta on Disember soon... yeah.... tentu harganya mahalkan... but its ok... i'll buy for myself... actually dah lama aku tak main hockey... sejak-sejak aku form 2 aku tidak lagi bermain hoki.... sebab aku pernah dipukul oleh player hoki tanpa sengaja... salah aku jugak.. tak alert pada kayunya... sebab itulah aku berhenti bermain hoki... so aku gantung stick...

dari hoki aku beralih main sofball... sehinggalah aku menamatkan zaman UiTM dulu... hehheheh....

so.. where can i find this stick....?



or yang ini pun ok... janji hitam atau merah ada skit putih... klau kuning hitam cantik gak.. heheheeeheheh...kalau campur2 lagi lawa.. hahahahahah....;->

sejak aku kena handle team hoki... aku rasa seronok.. aku kembali pegang stick dan bermula dari asas.... kekok gak sebenarnya... tapi tak salah kan andai aku berlatih bersama student aku yang comel-comel seperti aku itu..... hehehhe..... hmm... nak jugak cari stick ni...  nak jugak jugak... actually i can't wait on this December....!

oklah... aku nak tido... esok keje... nite everyone....

...... IMPOSSIBLE IS NOTHING.....

No comments:

warisan