Monday, August 16, 2010

Kejohanan Trek & Padang UiTM 2010

salam geng...

sesuatu yang diluar dugaan... kami (UiTM Kedah) dapat Johan Keseluruhan bagi Kejohanan Trek dan Padang UiTM 2010 pada 6 hingga 8 Ogos yang lepas.. hehehe.. kejohanan ini telah diadakan di Stadium UiTM... hahaha... alhamdulilah.. kejayaan bersama-sama apabila diumumkan.. melompat aku mencapai bendera Kedah... rasanya macam mengembalikan zaman persekolah dan alam universiti dulu.. hehehe... seronok sangat...! kita layan gambar sambil bercerita ok...

pantang klau kuarkan kamere.. aku pun hehehee... aku ngan student jer... sbb staf lain tak nak turun padang.. jalan lintas hormat...

israa, aku, suzi ex student aku, fatthy dan nabiha..

lepak2 sambil menanti komander kesatria bagi sepanduk.. hehehe

aku kena plak jadi officers... huhuhu... walaupun bos aku turun.. nasib baik israa ada... sepatutnya zon utara kedah, perlis, penang dan perak tapi.... kampus kedah jer ada...

emas untuk kak yus... acara rejam lembing... congrats, sis...


gangsa untuk norul ahyat dalam lontar peluru... huhuhu... 


 pingat pertama bagi israa acara 200m...
mie dan norul ahyat.. dan tak lupa juga bos aku..

abg manan dan cekwan

man dan ceplos

cekwan, ceplos, man, abg manan, aku dan israa..

pingat pertama untuk ku... disampai plak oleh Big Boss.. huhuhu...

aku ngan student dan staf UiTM..

kak nadia, kak yus, aku dan israa....

israa, aku, kak yus dan kak nadia.. acara inilah yang paling seronok.... walaupun kalah tapi menang dan kepuasan untuk 4 orang kami... pedulikan jika diketawakan... spirit of event melebihi segalanya...

3 pingat aku dapat... nice lahh.. 1 emas (400m), 1 perak (200m) dan 1 gangsa (4x100m)

piala kemenangan untuk tahun ini... tahun depan tak siapa yang tahu...

us @ UiTM Kedah

tahun lepas, kejohanan ini aku tidak turut serta disebabkan... sibuk ngan game hoki.. kali ini kebetulan aktiviti aku kena cancel apatah lagi boss suruh aku postpone sbb aku wajib join kejohanan ini... so memang berbaloi.. klau ada acara jarak jauh 800m, 1500m dan 3000m tentu aku menang... tapi event yang kena pecut mcm ni buat aku semput...! ini israa, pembantu sukan yang baru punya pasallah ni... huhuh... anyway, thank you so much to you israa, kak yus dan kak nadia.. sebab kita 4 orang staf wanita yang bersemangat waja....

keputusan untuk staf keseluruhan : 6 emas, 6 perak dan 8 gangsa...

IMPOSSIBLE IS NOTHING 

4 comments:

garfu said...

waaa tshirt OHM/gng tahan inter frame gak wakakaka ^^ color merah dlm proses..hihi dh beli sampul pos laju td ekekeke..esok lusa aku pos ye

pijankodok said...

garfu: weh.. hahahaha... jgn pos.. nanti rosak.. ko ni..sabar lah.. tak pun kirim sama zetty.. nanti raya aku jumpa dia... janji jgn pos.. tlg simpan jer.. heheheh... tak pun nanti aku g amik sendiri kat ko...

Anonymous said...

wah... manta p seyH!!!!! congrtaz!!! cayalah sis.. ^_^

pijankodok said...

syahirah : thanks... kejayaan kita semua...

warisan