Wednesday, January 26, 2011

tersungkur kerana kuku...

hahaha... 

actually aku tengah mental... mental sebab dalam 3 hingga 5 bulan dr sekarang aku tak boleh pakai kasut sukan... sebab...? korang ingat tak picture kaki aku kat entry G7 hujung tahun... kaki aku elok jer kan... cantik dan sihat wa'afiat tapi... sebenarnya turun dari Ulu Sepat hari kuku ibu jari aku sakit.. dan elok lagi.. aku di nasihat supaya tidak memakai kasut sukan dalam tempoh yang lama... karang tercabut kuku tu tapi... mental aku mana leh tahan klau tak bersukan geng... isnin, selasa dan rabu wajib bagi aku turun main volleyball dan hoki... so klau aku rasa mcm tak selesa aku terus bukak kasut dan rehat kaki aku... 

actually taklah rasa sakit cuma sengal jer campur kebas... doc pun cakap ok.. takde apa masalah... sabtu lepas pagi aku g panjat Tangga Kenari buat JCU ngan Kelab Rakan Muda... pastu petang pulak g tengok hoki kat USM... ahad tu kerana semangat membara aku buat game skit utk hoki masa latihan... tapi sejam gak lah... 

so pagi esok nya kaki aku ok lagi... dan semalam akhirnya.... kuku aku tercabut...!! memang tak sakit... tapi aku takut... takut klau sakit... huhuhuhu... klau luka xper tapi... jgn sakit jer... doc noreha nak cabut gak... tapi aku tak bagi sebab takut... so doc nak potong kuku tu skit2... so aku dibawa ke bilik rawatan... huhuh... yup... aku menangis... sebrutal aku memang aku kalah... huhuhu... then tetiba doc suruh aku bukak mata dan tengok kaki aku... Nurse K (kak K) gelak kat aku sambil memcuci kaki aku... hahahah... maaalluuuuuuuuuuu..! agak nyilu skit dan.. hilang ayu aku... hahahahaha.... 

nilah kaki aku setelah di'operate'..

hmm... so aku tak leh berkasut dalam 3 hingga 5 bulan... no sport lah geng... tension aku... dah lah bulan Feb, April dan Mei ni ada event... adoiii... mental aku... 

No comments:

warisan