Sunday, February 27, 2011

TD - PM

hahahha... ni aktiviti 2 minggu lepas... aku bawak ahli KeReK's pergi berkayak di Tanjung Dawai ke Pantai Merdeka.... biarlah picture bercerita...

amik picture dulu sebelum turun..

alip...

ayippp...

rafting...

makan maggie... melepaskan tension dengan makan maggie...

naper ada tension...? sebab selepas rafting, aku teruskan berkayak ke Pantai Merdeka.. tiba... errrkkk arrgghhh... pasir...!!!! ruapanya area pantai merdeka air laut belum pasang... tension aku... jangan kan... budak aku pun sama.... tension... last-last..! turun dan tolak kayak... tolak kayak sejauh 500 meter... uuuhhh... jauhnya... aku turun gak tapi tengok selut.. arrggggghhh....lagilah aku tension... dah lah kaki aku kureng ok.. walaupun dah boleh berlari tapi still aku menjaga kerana aku still lagi tak boleh pakai kasut.. aduhh... cepat-cepat aku masuk dalam kayak, cuci kaki.. pastu aku suruh isz tarik kayak aku.. sebab dia naik double ngan budak baru... aku suruh budak baru tolak kayak sendiri.. hahahahah.... bagus tak aku...

ais kacang gunung jerai.... hahaaha

ABC - RM4.50
 
 aku pun sama... tapi boleh habis...
nanti aku nak g berkayak ke Pulau Sayak pulak.. boleh makan mee udang Pulau Sayak... heheehe..

No comments:

warisan