Tuesday, August 2, 2011

Salam Ramadhan Al Mubarak 1432H

salam guys... korang puasa ker... ehh aku pose ler hari ni tapi aku xtau lah tahun ni penuh ke tak... nak wat camner... kewajipan kita... walaupun sakarang ramadhan tapi aktiviti sukan dan aktiviti rekreasi tidak akan berhenti.. heheheh... so mcm2 plan dok dalam kepala aku... aktiviti kayak tetap dilakukan cuma awallah skit kan... hhehehehe... 

so aku ingin mengucapkan Salam Ramadhan Al Mubarak 1432H buat semua kengkawan outdoor, kengkawan sukan, student kerexs, seketeriat rakan muda, kengkawan Kelab OHM, kengkawan GO walaupun aku taklah kenal sangat... heheheh...


aku mohon maaf pada korang jika ada kekasaran dan kesilapan semasa pendakian bersama... beraktiviti bersama... tegurlah mana yang patut,k... selamat menyambut ramadhan al mubarak guys...
 

1 comment:

CXopportunities said...

wah. bln puasa pon aktif ye. gud2. :) btw, jemput join segment cx kat sini ye. segmen cx's :geng UiTM by campus

warisan