Monday, November 28, 2011

bersyukur

arghhh.. ptg ni aku agak baran... aku selama ni keje datang siang malam kekadang tgh malam baru balik tak pernah persoalkan apa yang akan dapat... hari ni berlaku mcm tu lagi... 

aku tahulah ini bukan bidang keje diorg tapi... tahun ni korang dapat lebih daripada tahun lepas.. tak cukup dengan ini elaun pun korang dapat, makan dan pakaian yang tidak dipulangkan kembali lagi... tapi dah persoalkan tempat training takde, peralatan xder korang antar atlet lebih ramai tapi dapt 3 jer... aku nak jer persoalkan kenapa tahun-tahun lepas korang tak mewah mcm tahun ni korang leh cemerlang... why..?

adakah atlet2 dulu adalah semuanya atlet SUKMA..? tidakkkk... tapi korang bleh cemerlang sebab korang bersyukur dengan apa yg ada... tahun ni apa jadik...? 

semua dapat tapi atlet tak perform..? why? adakah korang buat hanya melepaskan batuk di tangga...? 

aku bukanlah mengharapkan ucapan penghargaan dan terima kasih tapi... sebagai pihak yg bertanggungjawab dah usaha memenuhi keperluan semua atlet, jurulatih dan pegawai... malah sentiasa buat penambahbaikan... tapi korang... arrghhh.. sedehhh ar klau ada org yang berfikiran mcm ni...

to coach netball, thanks... thanks a lot... 

sedeyyy ar aku.....

warisan