Tuesday, January 12, 2010

Happy New Year...

salam adiDas semua...


so sorry sebab lama tak hupdate blog adidas ni... lebih2 plak tahun baru kan.... sentuh pada tahun baru, tahun 2009 seolah-olah akan ditinggalkan... tetapi tidak aku... banyak perkara-perkara dan pencapaian yang amat membanggakan aku... mereka-mereka yang menunjukkan pencapaian yang ama membanggakan....!!! and i'm very proud... ! dan aku mengharapkan keemerlangan ini biarlah beterusan dan akan digalasi pelapis-pelapis baru... 

antara atlit dan jawatankuasa... dari kiri thirah, is, epul, pool, zul, hamdi,adik, fatin dan fatya.. yg di depan aku dan farah....


so untuk tahun ini...akan ada banyak aktiviti-aktiviti sukan dan rekreasi yang lasak akan dijalankan dan telah pun di takwim kan... antaranya :
  • extreme outdoor quest challenge (EOQ) 2010
  • gunung stong
  • gunung kinabalu
  • latihan / kursus kayak bagi pelajar baru
actually bnayak lagi... tapi aku pun tak tahu aktiviti sukan mana lagi yang telah pun diluluskan... aku still ada game futsal, hoki dan basketball... so banyak la jugak... aku plak akan memberi sepenuh komitmen aku kepada atlit-atlit ini selagi aku mampu...



.... IMPOSSIBLE IS NOTHING...

No comments:

warisan