Friday, January 29, 2010

Tak MeNaNg...?

salam adidas...

hmm... minggu lepas dalam dok sibuk dengan kerja-kerja hakiki... aku telah membawa pelajar ku ke Majlis Anugerah Persatuan / Kelab / Individu Cemerlang 2009 di UiTM Shah Alam... Pelajar Kelab Rekreasi aku tidak menang dalam kategori yang telah dipertandingkan... mungkin ada dokumentasi yang tidak lengkap... namun Kelab Rekreasi adalah diantara Top 5 yang dipilih... kiranya satu permulaan yang baik... bagi kelab-kelab lain yang mewakili UiTM Kedah iaitu Kelab Usahawan, Dipac, Mandarin, dan Basic aku ucapkan tahniah kerana korang menang jugak... kira oklah tu...

 
aku bersama student di Sunway Piramid... jejalan...

 
memang agak meriah di Sunway Piramid sebab dalam persiapan untuk Tahun Baru Cina...

 
pada malam majlis anugerah...
oklah.... aku mengharapkan ada kejayaan lagi pada masa-masa yang akan datang...

------ IMPOSSIBLE IS NOTHING ------

No comments:

warisan