Friday, May 7, 2010

Gunung Kinabalu

salam adiDas..

agak lama aku sepi dalam blog adidas ni... bukan aku menyepikan diri tetapi kesibukan keje tahap GABAN... hahhaha.. btullah... boleh dikatakan aku datang ofis awal menghabiskan kejer yang bertangguh.. dan kini audit plak nak datang.. tak lama lagi aku akan kendalikan Program Rakan Muda Wawasan Desa IPT di Daerah Baling dan Sik... agak penat sebenarnya kerana mengendalikan student yang pelbagai karenah.. dn pembahagian kampung last2 minute buat disebabkan jadual MUET yang diubah sesuka hati.. aku juga agak tension ngan bos aku yang amik ringan dan mudah dalam hal2 audit.. so aku malas nk cakap dan meningatkan berulang kali.. so i leave it to you...!!

kali ni aku nak cakap pasal Gunung Kinabalu... yup aku akan ke Gunung Kinabalu kali ke-3.. Insyaallah... buat hatriks.. hahahhaha.. weh gelak besar nampak...! ohh.. tidak... insyaAllah.. dengan Izin-Nya... tapi kali ini target aku bukannlah hatriks tapi letak nama UiTM Kedah di puncak tertinggi di Malaysia... yup.. aku akan bawak 10 orang pelajar ku yang aku dah buat latihan harian dan mingguan... 

bila tahu aku akan mendaki gunung kinabalu ini dengan bawak student, rata-rata pihak pengurusan dan akademik memandang rendah terutama kepada student aku... tapi aku tidak peduli tentang itu sebab bagi aku jika hanya tertumpu kepada akademik semata-mata, di manakah kehidupan..? Apakah yang berlaku di dunia luar jika hanya tinggi dalam akademik sahaja...? so aku dah tanamkan 'bullet' target setiap seorang pelajarku... jangan amik peduli tentang itu...

so kini training sudah masuk fasa terakhir... dan esok aku akan ke Gunung Jerai untk laihan mingguan seperti biasa... minggu depan kami hanya buat light training... no injury.. just for mental dan motivasi.. 


.....impossible is nothing.....
 

2 comments:

Anonymous said...

wahh... ve a safe trip kak izan.. ^_^

pijankodok said...

heheh.. thanks...

warisan