Wednesday, April 21, 2010

KEJOHANAN BOLA SEPAK PIALA NAIB CANSELOR KALI KE-6 2010

salam adiDas semua.....

agak lama aku tak jeguk sini sebab banyak activity kena handle... hehhehe dan yang terbaru dan lepas iaitu minggu lepas... aku menjadi physioterapy kepada pasukan bola sepak staf aku... bermula dari latihan sehinggalah ke minggu game... secara tak langsung aku turut sama turun padang main bola.. hehhehehe... terkejut ker...? aku tak lah pandai main tapi.. setakat nak tendang tu bleh la... huhuhuhu...

so pada kejohanan Bola Sepak NC kali ke-6 ini telah diadakan di UiTM PErlis, Arau dari 11 hingga 17 April 2010... dan untuk kali pertama ini, pasukan kami layak ke suku akhir... jom ar.. layan gambar....

 pemain @ coach...

training petang2...
bertemu ngan Shah Alam.. kalah 2-0...

ngan budak2 futsal yang banyak berjasa.... dari kiri ahyat, fatin, ain dan rara...

bertemu ngan Kampus Puncak Alam.. menang 7-0..

main dalam hujan...

warm up... akan bertemu ngan Kampus Terengganu suku akhir...


1st line up..

aku.. yang duduk ditepi padang... 

mineral water yang letakkan di tepi padang... 

naper aku amik gambar kasut ngan mineral water ni..? sebab.. game di suku akhir sangan buat aku sakit hati... team aku tak secergas.. lembab... aku rasa macam nak suruh sorang tu kuar.. biar aku ganti... huhuhuh..

 ni plak.. gambar aku tak puas hati... light training pg tu coach tak kasi aku join...

so pada team kedah, itu jer yang kita ada... so tahniah dan terima kasih kerana anda bermain untuk UiTM Kedah... great job guys...!


1 comment:

Anonymous said...

hahahahahahaha lawak seh

warisan