Wednesday, April 6, 2011

Kejohanan Kanu Antara Kampus UiTM 2011

wahh... inilah kali pertama Pegawai Sukan UiTM iaitu Mr Fauzi (abg Poji) menganjurkan Kejohanan Kayak ni... Mr Hafiz (Pen Pegawai Sukan) banyak membantu... aku suka jugak tgk kerjasama mereka berdua... apapun aku respect kerja diaorg yang tidak sombong beb...! ini kejohanan kali pertama yang dianjurkan dan student aku semua dapat masuk ke Final selepas melalui saringan pertama.. 

hehehe.. alhamdulilah.. tapi bila final race semua dapat keempat... adehh... tak larat nak speed lah tu... insyaAllah... inilah adalah langkah permulaan utk aku training @ basuh betul2... dan nak cari pelapis baru pulak... 

actually banyak dalam kepala aku ni perancangan kayak dan perahu panjang tapi.... aku jer tak sempat nak bawak budak3 tu training.... yalah... mana sempat beb... hari minggu keluar bawak team... pastu bila nak training budget pulak kena potong sampai tak bleh buat event langsung...

 kayakkers...

 UiTM Kedah

amik picture awal2 sbb.. time tu jer peserta lain belum sampai... ahaaks...
 chunk dan hamdi... 
 ameer

 kayak NOVICE


meow @ farah...



gadis litar...

gemuk vs kurus... gelap vs cerah... 
hitam vs putih... comot vs cantik...

chunk, hamdi, meow dan ameer..

plus isz..

rajin training...?

lepak-lepak sambil tunggu van dtg amik..

yeyeyeye... dapat kasut baru...

ahad 3 april, awal pagi kami dah datang... sarapan dan warm up...

ameer yang capsaiz

bantuan tiba...

race mengikut kategori dan perlu melalui saringan...

TK2 Sprint Master Man

TK2 Sprint Master Mix..

saringan pertama dah habis... cuma isz sorang je akan ke Semi... yang lain terus ke FINAL..

isz ke semi final dulu...

klik-klik tengahari bersama soleh



race tanpa mengenal erti gelap, merlit dan seangkatan dengannya.. hehehehe..

ais kacang yang MARVELOUS... heheheh

2 minggu gak aku dan bebudak aku berpuasa dengan ais...

akhirnya kami tak menang jugak walaupun 1 pingat.. huhu.. tapi takper... langkah permulaa bagi kami ada... so lepas ni insyaAllah... aku akan cuba bg latihan dalam penyesuaian kayak-kayak yang advanced lagi... huhuhu...

salam mental koyak....


6 comments:

ytakatoo@gmail.com said...

Aku nk lempang muka si Is 2, boleh..!!? Hahahahaha....!!!!

@seng said...

best nye..kalu wat area kl shah alam nk join leh??

Anonymous said...

saya teringin gak nak berkayak.. dah lama x join xtvt kayak ni.. tp x sempat... lni dok cover keja feq.. bos dok kejan nak cepat... huhuhu.. -fazilah-

kodokfr said...

takatoo : suka hati ko lah...

pijankodok said...

moshi n kodok : hehehee.. jom.. jom..

pijankodok said...

fadz: hehehe.. takpe nanti kamu tukar chendering, bleh kamu kayak..

warisan