Wednesday, September 14, 2011

Gng Batu Putih

salam gengs..

hehehehe.... yeay... seronok aku tidak terkata... akhirnya keinginan aku ke trip OHM RS Gng Batu Putih, InsyaAllah tercapai.... hahahaahah.. alhamdulilah.... aku tak jadik nak men golf kat Shothern Thailand.... tapi pukul bola golf kat Puncak Gng Batu Putih... YESSZA!

event yang sepatutnya wajib aku pergi ditangguhkan atas arahan Big Boss... masa aku dengar TANGGUH, melompat aku... yeahhh i'm so happy... yorlah... lama tak g hiking ni.. rasa mcm lost... tu yang aku rindu sangat nak hiking.... padahal bulan lepas aku beriftar di Bkt Broga... adeyy...

tapi mcm tak puas... walaupun sekarang aku tgh tumpu dalam coaching hoki dan basketball pagi dan ptg... mind set aku kat perkataan HIKING... naper lah aku leh jadik camtu... hehehe... hal mcm ni tak sepatutnya berlaku... pewai kan aku ni... 
tapi takpe... janji traning atlet2 aku tak tinggal... lepas ni maybe malam aku kena coaching gak... coaching apa...? coaching Bowling... hehehe... mesti korang gelak kan... actually bowling pun kena gak coaching walaupun tak teruk seperti game lain... 

apa korang ingat player bowling yang teror main malaysia tu xder coach ker... walaupun diaorg tu star, tapi diaorg tetap ada coach... kesilapan dan strategi permainan perlu kan coach walaupun ianya acara individu....

maybe after this aku kena concerntrade pagi dan petang hoki dan basketball, malam pulok aku kena g men bowling....

yup.. memang penat... tapi bdk2 tu perlukan aku... perlukan aku untuk sokong diaorg walaupun aku tak TEROR macam diaorg... 
hehehe... so hujung minggu ni aku akan Gng Batu Putih... hehehe... backpack!

YESSZA... semoga dipermudahkan olehNya...


No comments:

warisan