Sunday, April 29, 2012

bulan april

huhuhu.. assalamualaikum geng...

bulan April sudah sampai penghujungnya dan banyak kuar dan masuk kedah.... letih otak sampai terkira tapi belum lagi rebah... kekadang stress sampai create benda2 yang kengkawan cakap "keje gila..." huhuh...

banyak entry aku tak siap lagi... orienteering di pasir gudang, kejohanan taekwondo dan event golf di jawi yang baru je semalam selesai....

bulan mei ni ada satu lagi event yang agak besorrrrr.... dan akan pewai lagi... arggghhhhh...

apapun... inilah namanya keje.... orang cuti, aku keje.... aku cuti.. tetap kena keje... keluar jam 7.30 pagi balik pula 12.30 malam or pagi... adehhhhh...

but i'm happy.... tgklah... klau aku ada masa, aku akan siapkan entry orienteering secepat mungkin, ok... ^^

No comments:

warisan