Tuesday, April 24, 2012

kekitaan

hahahahahahaa... bulan April merupakan bulan ke-2 aktiviti mingguan senamrobik di tempat keje aku... huhuhu... yup setakat ni aku sorang je buat begitu jugak frisbee... huuhuh....

dari easy senamrobik ke basic je... dan aku blum masuk lagi yang hardcore... sebab nya aku buat basic pun dia dah tak larat nak buat.. camner nak masuk yang hardcore.. huhuhu..

hari ni aku buat aerobik weightraining skit... so maybe minggu depan aku buat lagi HARDCORE... ngan weight... hahahahaaha... biar naik muscle sket... nasiblahhh...

dan klau aku kesian kat diorg, aku nak suruh nafiz or israa or nazman amik... hehehehee... barulah fun klau bergilir2...

YESZAAAA...

No comments: