Monday, February 1, 2010

PerFume, Shower and SlacK

salam adidas semua....

hehehehe... apapun aku nak tunjuk aku nye happy dulu... hehehehe...

2 last week kan aku cakap aku ada attend majlis anugerah tapi before that aku g me'ronggeng' kat Sunway Piramid... hehehehe... aku jejalan dengan niat sebenarnya nak cari beg tangan adidas yang aku nak... tapi aku tak jumpa... dah la tu high heel yang aku nak plak takde saiz utk aku... huhuhuhuhu.. sedey gak la...

so aku ter'beli' perfume and set shower adiDas... hehehhe... TERBELI ker..? hahahaha... gilo ko izan... sangup menghabiskan duit untuk adiDas... heheheh... my mum tahu... naya... but wat to do aku dah beli.. hahahahaha... student aku plak dah malas nk bising sampai diaorg hanya mampu menggelengkan kepala... hahahaha... pastu masa nak tgh tunggu student lain, aku ngan Farah g ke 'ladies'.. i mean toilet lah.... hahahaha.. elok-elok kuar jer aku nampak kedai adiDas yang aku tak masuk lagi... so aku heret si Farah masuk kedai adiDas tu... memang aku tak masuk lagi pun kedai tu... padahal setiap sudut yang ada kedai adiDas (yang aku dah tahu la) semua dah aku masuk.. so aku terpandang slack hitam adiDas... hahahahha... WAJIB BELI... hahahahaha... mula-mula aku rasa macam takde saiz jer... pastu tanya penjual tu dia cakap ada satu lagi saiz yang mungkin untuk aku.. so dia kuarkan... hahahaha... dapat beli gak.... tengok! LAIN YANG DICARI LAIN YANG DIBELI.... hahaha... wat to do... it my life... hahahahaha...

 
slack, shower water sport and set perfume....




set perfume... perfume and shower.. then free case adiDas.... hehehehehe


  
slack.... originality... huhuhuh... i love it...


actually... memang aku tak tahan godaan klau tengok atau ternampak brand adiDas ni.. 


Black Slack with Shower Water Sport... actually aku beli shower water sport just for my swimming... so aku TERBELI... hahahaha... 

wat to do my frenz... i just love it.. it make me feel ggod and confident... ceh... promote la plak erk... minggu ni aku akan ke Shah Alam lagi... maybe akan atau TERBELI lagi...? hahahah...

so... IMPOSSIBLE IS NOTHING....

No comments:

warisan