Monday, November 30, 2009

HandBag

salam semua....

don't ask... heheheheh... guest what...aku beli beg baruu...! YEAAAAAAAA... suke... suke.... hish..ish... melompat sakan aku erk... ahhh... aku tak kisah...

biasalah aku... orang lain membeli untuk raya.. tapi aku beli handbag adiDas... hahahhahaha....tapi...

handbag tapi jadi beg selepang aku.... huhuuhu......... waaaaaa....

HandBag ni talinya panjang... so aku dah pendekkan tapi still tak sesuai untuk jadikan handbag.... aku baru berangan2 nak berlawa-lawa atau berfeminim skit untuk Malam Kualiti yang bakal berlansung pada Disember.... ish...ish... sebenarnya niat aku tidak membeli adiDas bulan ini... tapi desakan bondaku supaya membeli seluar trek untuk adik membawa aku ke Al-Ikhsan yang baru dibuka... kata adik lelaki aku, kat sini ada SALE... heheheh... petang tu jugak aku dengan semangat waja pegi gak... belek punya belek seluar trek.. aku tak dapat saiz untuk adik aku nak.. hmmm.. so aku cuci mata aku dengan beg-beg yang tergantung... niat nak cari beg untuk handphone tapi jumpa beg adidas ni... ada satu jer... aku peganglah... mmg talinya panjang untuk selepang (shoulder bag) ok... tapi untuk handbag....? huhuhuhuhu.... aku nak handbag adiDas..!!

aku nak mcm dalam gambar ni... 


 
merah pun ok..hehehhe...


 
macam ni pun ok.... 

aku akan ke Shah Alam dalam masa terdekat ini... mungkin aku dapat mencari handbag adiDas yang lebih cantik dan ekslusif gitu... hehehhehe....but

sejak bila aku ber'handbag' ni...?

curious aku!? dulu mati-matian aku takkan pakai handbag tapi kekadang teringin gak terutama jika ke majlis-majlis besar... takkan aku nak bawa beg slepang adiDas aku yang banyak itu... huhuhuhuhu... ish..ish..

so aku change lah skit....

--------- ImPoSsIbLe Is NoThInG ------------------------

4 comments:

Anonymous said...

fulamak!!! adidas!!
mmg pncinta adidas tol k.izan ni..
harga dh la steady2..

ish3.. ley ar blnje sy psni..

dh brang adidas pn lps bli.. hehe

btw.. k.izan g shah alm utk pe?

pijankodok said...

ada game bowling... huhuhuhuhu...

catz said...

salam..
wah..duta adidas ke ni...segala2nya adidas.
:)
salam singgah.
henbeg merah tu cantik.
kat mana ada jual henbeg adidas ni ye?

pijankodok said...

catz..
bukan duta.. pengguna adiDas.. hehehehe...
btul kan.. handbag merah tu cantik..

warisan