Monday, November 23, 2009

Kejohanan Taekwondo Jemputan Kelab-kelab Kuala Muda Kali Pertama 2009

salam adidas semua...

aku agak busy kebelakangan ini... dalam menguruskan pentadbiran pada waktu siang dan malamnya pula mengiringi pelajar ku training taekwondo... hampir tengah malam baru nak sampai umah.... but i love this job.. why..? just because i'm always in learning process... learn making desicion... leadership and be good boss actually... maybe 'u' said jadi bos ni senang... arah jer pekerja buat itu.. buat ini... but when big boss ask u don't what to answer right then salahkan staf bawahan.... so i don't wanna be the boss like that... oklah.. aku tak mahu mencece lagi... so 

pada 20 hingga 22 November aku bawak student aku yang aku telah 'rekrut' kan pada 16 hingga 19 November ke Kejohanan Taekwondo Jemputan Kuala Muda Kali Pertama 2009 di Kompleks Sukan Modenas, Gurun... Kejohanan ini dianjurkan oleh usaha gigih 2 orang anak muda Melayu kita  iaitu Sir Fandi dan Sir Fahmi yang mengetuai Kelab Kuala Muda Taekwondo Akademi, Sungai Petani.... Kejohanan ini telah disertai oleh Kelab-kelab taekwondo di kawasan Zon Utara... dan yang paling bestnya IPTA dan IPTS iaitu UiTM Perak dan UTeM, Melaka turut menyertainya... hmmm... whatever it is a 'Spirit'.. aku plak bawak student UiTM Kedah... 

jom tengok gambar....

tag yang akan pakai oleh atlit... warna biru untuk pegawai, pink plus kunig untuk pengurus pasukan dan jurulatih, dan untuk teknikal.... aku tak ingat.. tapi aku amik semuanya... hhehhehehehe..

 mendapat sokongan dari pelbagai agensi belia yang lain....

pendant yang diberikan kepada setiap pasukan yang menyertai...

antara kategori yang dipertandingkan.... Kategori Remaja, Terbuka, Pelapis, Tunas Harapan dan Bakat...


 Piala Johan Keseluruhan yang telah disumbangkan... piala ini telah menjadi milik kelab... ntah aku tak ingat... kerana kelab tersebut telah memenangi 15 pingat emas dari pelbagai Kategori dan Weight...

 
pingat-pingat....

pingat emas...

pingat perak

pingat gangsa

inilah wajah-wajah anak muda yang gigih dan berjaya menganjurkan Kejohanan tersebut.... mereka mendapat pertolongan dari pelbagai jawatankuasa yang lain... tahniah....!!

pasukan aku hanya berjaya dapat 1 perak dan 2 gangsa... oklah tu... aku sebenarnya tidak target budak2 aku ni dapat pingat cuma bagi diaorg rasa pengalaman baru sebab kebnayakkannya adalah budak baru... so dapat pingat ni pun adalah usaha diaorg gak... tahniah geng...! tapi....

aku tidak dapat memiliki baju adidas... yelah.. uniform taekwondo AdiDas tu... cantik sangat... aku dah bagitau Sir Fandi yang aku nak beli tu sebab klau Sir Fandi beli tentu dapat murah skit.... hehheeheh... then Sir Fandi cakap tunggu hingga abih program sebab masa murah lagi.. so aku tunggu lah... lepas majlis penutup dengan confident nya aku g lah jenguk.. huhuhuhu... penjual tu dah balik.... aku rasa macam nak karate je si Fandi tu... tapi mengenangkan dia 'Sir Fandi' aku diamkan jer.. tapi aku tetap mengeluh... huhuhu... memang cantik uniform Taekwondo AdiDas tu... hmmm..

what to say.... balik dari Kompleks Sukan Modenas, Gurun... aku kejar bas untuk ke Shah Alam... now aku kat UiTM Malaysia... ada Kursus plak... kursus game yang aku tak minat..!! tapi kena attent gak... huhuuhu... mengantuk ni.... klah... bye...

............. iMPoSsiBLe Is NoThiNg...........

No comments:

warisan