Wednesday, May 4, 2011

checklist lagi

minggu depan akan off seminggu..
kemana...?
keje laa...
keje yang pastinya amat BEST...

hehehehe... kemana..?
masuk hutan lagi lerrrr....
sebab tu aku cakap seronok...
cuma aku.. fizikal aku...
hehehehehe... tak begitu mengizinkan...

so checklist barang2 wajib :
1. headlamp & touchlight
2. baju tidur plus stokin tebal, sweter
3. pakaian bersih utk solat
4. khemah, flysheet, groudsheet
5. sleeping beg & mat
6. tongkat (kali ni wajib bagi aku)
7. beg & rain cover
8. toileties
9. swap2 
10. tali
11. plastik hitam
12. makanan utk 6 hari
13. sudu, pinggan, cawan
14. stove & gas
15. periuk & mestin
16. kasut dan pakaian trekking
17. sandle
18. note book kecik ngan pen
19. pisau kecik
20. baju hujan
21. kamera
22. first aids sendirik2
23. Wisel
24. KODOK dan bendera UiTM

huhuhuhu.... banyak nyer...
Mental koyaklah aku....!


3 comments:

Anonymous said...

kodok tak yah bawa la kak izan..bwak gambar die jew..hehehehehe

pijankodok said...

anon : ish.. mana bleh...

Anonymous said...

take care kak! :)

warisan