Sunday, May 1, 2011

tough

bulan April actually quite tough bagi aku... terutama manage my work table.. aku baru lepas cuti then hari ni petang baru selesai kursus jurulatih.. ntahlah... lulus ke tak don't mind sangat sbb... ilmu tentang kursus ni amat dan amatlah membantu aku... hhehehhee...

yup.. baru seminggu nak 'cerah' dalam masa 4 hari aku kembali gelap.. berada dalam turf dari kul 8 pagi sampai kol 1 tegahari mmg agak mencabar aku... tambah lagi aku tidak boleh pakai cermin mata gelap sukar bg aku.. but selama 4 hari ni dan..

untuk ilmu yang baru ni aku sanggup berdiri dan berpanas... kena berlari kejar, membawa bola dan menahan dan takle bola semua baru bagi aku... but aku suka benda baru dan challenge.. klau jurulatih sanggup berpanas apatah lagi aku... walaupun aku hampir nak mental... hehehe..

well tahniah untuk diriku sendiri kerana kembali gelap...

hehehee....

mental koyak....

No comments:

warisan