Tuesday, May 3, 2011

kengkawan & student

whoaaaa.... my knee was injured.. both left and right.. adehhh... 

minggu depan event baik punya.... 
risau gak aku kekalau...
kekalau xdpt sampai ke puncak...
memanglah tak kisah tapi..

aku memang dok plan mcm nak give up kali ni..
tapi semangat kengkawan dan student aku ni..
yang dok buat serba salah...
nak cari alasan apa lagi pun dah aku tak tahu...

yup... minggu depan ke Gunung Tahan...
lalauan Merapoh - g. Tahan - Merapoh...
tak cross sebab...
trails Kuala Tahan agak tough..
so tak yah lah... 
biar kengkawan dan student aku rasa naik tahan laluan Merapoh dulu..
ada rezeki dan mental dioarg ok..
insyaAllah... nanti aku ajak diaorg cross...

lagipun dalam group ni ada 2-3 orang baru
bukan baru naik gunung tapi...
baru dalam group aku...
baru nak cuba2 nak masuk group aku...

sebelum ni mereka pernah naik gunung..
tapi aku tak tahulah gunung mana..
cuma mereka ni belum pernah join aktiviti outdoor aku...
kali ni adalah 2-3 orang nak ikut..

sebenarnya aku tak berani nak amik risiko sebegini...
risiko yang akan nampak dalam hutan je..
respect, disiplin dan 'kepala' tak ngam...

kali ni aku pergi atas keje...
bawak student aku...
dan kengkawan jugak mahu menumpang ikut...
yup... i think positive... 
but still have risiko there...

between staf dan student...
between respect and non respect...

mental koyak...

2 comments:

Anonymous said...

terbaik la kak.. :))

pijankodok said...

syahirah : insyaAllah... thanks.. ;)

warisan