Tuesday, February 23, 2010

EOQ Challenge UiTM Kedah - Saringan

salam adiDas semua...

hahahah... akhirnya penat lelah aku meninjau track berbalas.. naper...? sebab ada 2 pasukan yang berjaya mencatat masa yang terpantas... tetapi masih tidak boleh bersaing dengan masa terpantas aku... hmm... but its ok... semua pelajar aku ok, alhamdulilah.. selamat masuk hutan dan selamat kuar hutan.... heheheheh...

walaupun pelbagai dugaan yang datang dan keadaan track yang berubah, tetapi disebabkan 2 orang pelajar aku membuat tinjauan pertama jika track dan penanda hilang pada hari tersebut...

so FINAL EOQ Challenge akan diadakan pada tarikh yang sesuai... hanya 5 pasukan sahaja yang terpilih... so aku nak ucapkan ribuaan terima kasih tak terhingga kepada Bos aku iaitu En Shahrin Hj Ismail yang sudi turun padang dan melepaskan peserta... tak lupa juga pada En. Zabani Pit yang jugak penasihat pertama Kelab Rekreasi dan Sukan Lasak, En. Mohd Nazman Kohlit yang banyak membantu... dan seterusnya kepada AJK Kelab kerana korang sudi menjadi urusetia... dan turut bertrekking bersama aku... well...

  
semua peserta EOQ Challenge

impossible is nothing... itu cabaran yang aku berikan kepada mereka semua....
;) hehehehee

2 comments:

Wahidah said...

aktif sungguh la cikgu sorang ne..:P

pijankodok said...

heheheheh....

warisan