Wednesday, February 17, 2010

EXTREME OUTDOOR QUEST CHALLENGE 2010

salam adiDas....

pagi ini aku akan buat 'marking' untuk Pertandingan sukan lasak ini... semuanya berjalan dengan lancar dan... beberapa laluan yang agak merbahaya telah pun aku 'cut' untuk perserta... kini yang tinggal hanya halangan belukar, berbukit dan meredah air terjun akan dilalui.... bagi aku ini hanya permulaan dan... jika mereka berjaya melaluinya dengan ketabahan mental dan fizikal... mereka akan berjaya dalam hidup...

Extreme Outdoor Quest Challenge ini akan diadakan pada 20 Februari 2010 bertempat di Lata Mengkuang, Sik.... program ini adalah kerjasama dengan Urusetia Kembara Lembu Emas yang setiap tahun menganjurkan Kembara Lata Lembu Emas...

aku akan buat marking bersama 2 orang pelajar KeReX's dan aku pun tidak tahu adakah mereka 'pancit' dulu sebelum aku... kerana sehingga kini aku masih mendahului.... 



No comments:

warisan