Thursday, February 18, 2010

Penangan Bisa Badan... YANG TAK HINGAT!

salam adidas semua...

hmmm... semalam aku dah pergi recce dan buat track baru kat Lata Mengkuang, Sik... trekking ini adalah sama juga jauhnya iaitu 12km... tapi ia akan melalui jalan balak-gaung buluh-sungai dan jalan balak balik... memang seronok jika dapat main air sungai... tapi yang pastinya trek ni agak KENTAL! dan hanya peserta yang tabah hati dan kuat mental jer boleh menghadapinya.... hmmm... aku pun mengambil masa 4 jam jugak.. tu pun aku jalan jer... selalunya aku buat 12km dalam trek hutan macam ni 45 minit hingga 1 jam jer... turun bukit naik bukit... heheheheh...

aku melalui jalan balak...

aku terpaksa mencari tanah yang kuat untuk turun bukit dan akan melalui denai buluh di jalan yang curam... klau hujan macam dulu... aku gelongsor je... hehehehehe...

 
aku yang rehat jap sambil dok nengok pakmat ngan pakdin makan nasi...

 
hamdi dan is... tapi aku tak pancit lagi... sama lah ngan 2 orang student aku ni... sebab diaorg dah biasa....


balik, kami minum kopi sini dulu... heheheheh....

kami masuk hutan tu pada jam 10.30 pagi... keluar pun jam 4.00 petang gak lah... lama kan... so nanti 20hb Februari aku akan berada disini lagi... aku akan bagi taklimat ringkas tentang keselamatan pada 19hb ni.. esok malam jer... segala persiapan telah aku buat.. jika ada hal2 last minute yang tak jadi... aku akan turut sekali melalui trek ini lagi... so kepada semua peserta GOOD LUCK ok....  

dan aku... pagi tadi memang ok... cuma bila dah masuk tengahari... aku dah rasa sakit... bisa-bisa ini mula menjalar sikit demi sedikit... itulah bisa badan... malam kang kena urut lagi skit... hmm penangan betul lah...

IMPOSSIBLE IS NOTHING!


No comments:

warisan