Tuesday, October 13, 2009

~ bAg sTiCk HoCkEy ~

salam semua...

alang-alang dapat stick hockey adidas... aku target nak rembat sekali ngan begnya... heheheheheh... memang cantik... warna hitam putih... tgk gambar kat bawah ni...


 

inilah beg nya... adidas... right.. can't wait on Disember.. hopefully ada... klau xder kat mana aku nak cari...?takkan korang tak tahu kat mana area Malaysia yang belh aku dapatkan stick hoki adiDas.... sekalin ngan begnya.... ahhh... huhuhuhuhhhuhuhuhuhu........

oh yaaa....

cantik hoki nyer but... aku tgk tapak jer.. tapi... ianya berzip..tak suke3...  ahhh.. nanti kita cari yang bertali... aku dah ada actually... warna oren hitam tapi bukan AdiDas.. dah lunyai kasut tu kami dok belasah... niat nak beli yg cantik dan selesa untuk aku main hoki...


.................... IMPOSSIBLE IS NOTHING.........................

No comments:

warisan