Sunday, October 18, 2009

~ JeAnS rAyA ~

salam adidas...

aku menghadapi masalah pertukaran mood yang berbeza setiap minit maybe.... apatah lagi selepas aku membaca sesuatu yang menjadi rutin ku beberapa tahun lalu cuma... aku pendamkan... kekadang aku rasa 'lost'.. kekadang aku rasa diperlukan... hmmm.. ish..ish.. dah ler.. apa yang ko merepek ni... nak citer ker tak...? hehehehe..i'm ok.. Impossible is Nothing, right.... oklah.. back to topic, frenz...

actually i have this...! before raya selepas aku dan staf aku berbuka puasa di Swiss Inn, aku dan Nafiz merewang-rewang sambil usha-usha... Nafiz dok meng'usha' aweks.. aku dok usha brands AdiDas... yang ada t-shirt, kasut dan sandle AdiDas tapi.... tak menarik langsung... then aku ngan Nafiz usha plak di sebelah seberang jalan plak dan akhirnya.... masa ni aku dah melompat-lompat... suke..suke.. suke.. suke.... suke sangat!!



mula-mula aku tak percaya sebab diesel kan.. than aku tanya akak yang jual tu.... dia cakap memang design original dan share ngan diesel... aku tanya Nafiz, dia cakap memag pun AdiDas share ngan Diesel untuk buat Jean AdiDas... hehheeh... aku tanya hanrganya. hmm... agak mahal lahhh... nak tahu bape..?




RM98 sehelai... so.. 

akak tu cakap... takde lagi org yang beli jeans ni sebab yang datang semua cari brands Levis.... hehehhe... then aku rasa macam nak beli... macam nak beli...!!! tapi dia nyer saiz besar2 unttuk aku... so aku tgk Nafiz... Nafiz ni macam tau tau jer aku nak...  then dia suruh aku cuba dulu.. so aku apalagi.. ada plak bilik untuk mencuba.. hehheeh.. setelah padan dan puas hati.. aku mcm berat hati plak nak beli.. lagipun tu jer saiz yang ada dan padan ngan aku... hmm.. Nafiz suruh aku 'rembat' coz dia cakap nanti takder saiz dan habis.. padan muka aku.. so tawar menawar berlaku... akhirnya aku dapat memiliki jeans ini.. hahahahah.. tapi...

aku tak pakai masa raya.. aku bawak balik umah... tapi tak pakai... aku takut my mum bising... heheheheh... akunyer jeans tak lah stripe mcm gambar kat atas tu... tapi jeans aku lebih cantik sebab stripe dia serong di poket kanan jer..... aku suke.. suke 80 juta kali... hehehehe...

oklah.... ta ta for now...

........... ImPoSsiBLe Is NoThiNg..........

No comments:

warisan