Sunday, October 18, 2009

~ StRiPeS wRiStBaNd ~

salam adidas...

hehehehehe.... ehem... aku sekarang sudah mempunyai AdiDas stripes wristband... colour putih..dan masih mencari pelbagai stripes AdiDas untuk collection dan akan memakainya.... my mum bising gak aku pakai 'rubber' ni...kata tak sesuailah.. yelah... org pompuan biasanya pakai gelang yang feminim atau berharga atau apa-apa gelang yang mencirikan seorang wanita.. aku? hmm... then i told my mum.. "kerja dalam bidang sukan dan outdoor ni mana bleh pakai.. kang putus ke.. hilang ker.. kan naya..? tambah lagi selalu kerja luar...hmmm.." then my mum said.. "alahh... takkan raya pun takleh pakai...? pegi kerja pakai baju kurung bleh pun.. then kalau nak bersukan bukak la..." hmm... terkedu aku seketika dengan jawapan itu... so aku tak jawap... huhuhuhu... memang la aku akui.. time cuti raya baru-baru ni aku lansung tak pakai benda2 macam tu... tahun depan yer mak.. insyaallah....

aku bukan apa... benda2 yang berharga ini klau hilang naya aku... sebab tu aku tak pakai sangat kecuali time cuti raya... lepas cuti raya aku bukak dan kasi kat my mum.. dah la keje mcm aku ini tidak mengizinkan aku jadi feminim mcm tu.. hehehehehe.... klau nak aku jadi mcm tu... ok gak tapi kasi kat aku brand AdiDas... comfirm aku pakai... hahahahahaha....

white rubber wristband... aku telah memilikinya namun lebarnya 1/2cm jer....


ini plak.. biru lawa... aku tgh intai-intai kedai sukan yang ada stripes macam ni....

kekalau ada info mengenai wristband macam ni bagitau aku yer.... sebab aku dah biasa pakai strip macam ni... dari zaman sekolah hinggalah sekarang... klau rasa jemu aku akan tukar... tapi masih menyimpannya...tak semua aku membeli... ada sesetengahnya jurulatih yang memberi kepadaku serta sistem barter.... hehehehehe... depends... senang untuk ku kalau nak g swimming aku tak perlu risau, nak main game or have compotetion aku tak payah nak membukanya.. sebab wristband jenis ini tidak membahayakan... lagipun ianya multipurpose... seperti ikat rambuh... cuma sanggup ke tak merosakkannya... hehehehe...yang penting aku suke.. suke... suke....

oklah... ta ta for now...

No comments:

warisan