Wednesday, October 14, 2009

~ TeNnIs RacKeT ~

salam semua....

hari ni aku nak citer tentang benda baru... tapi baru ke.. :-? hehehehehe... ntah... baru kot.... maybe..

sejak kebelakangan ni hobi ku pegang raket tennis makin membuak-buak... so 2-3 yang lepas aku ajak my colleague, En Zabani g main tennis...kat tempat kerja ku of course banyak court tennis... my colleague tak nak g plak.... huhuhu... so aku pun bawak la raket Wilson aku g court... pukullah ngan wall tu.. pastu adalah.. 2 orang student yang aku biasa2 kenal jer tak rapat ngan aku... so ada gang nak main.. hehheheheehehhee..... tgh main aku tengok raket diaorg mcm lawa... aku pun g lah belek raket... best.. tapi tak lah best mcm raket Wilson aku tu...so tetiba aku terfikir.. ada ker raket tenis brands Adidas... :-? hahhahahahaha....

malam tadi... aku jenguk-jenguklah adidas.com nyer.. tidak ada... huhuhuhuhu... ahhh.. g cari gak....



nampak tak....? hehheheh... wallpaper ni menunjukkan brands adiDas dalam tennis memang ada... yezzzzzzz! jom.. cuci mata lagi....

 
ini racket tennis AdiDas Barricade.. baru kot.. ada orang tak guna racket ni....


same... but different colour... hehhehehe....


kan aku dah cakap... sekali ngan bola aku akan rembat.....

 
wood racket...  


ini plak bag racket tennis silver... ok gak.. lawa laaa.....


hmm.. :-? bleh laaaa....


yup... u are right.... this bag will be mine... insyaallah.... cantik tu...!!! can u get this for me... or i'll get myself... plzzz.... find it !!.... hehehheheh...



but don't forget this shoes... specially for tennis...




set tennis fan.. but i'm only interested AdiDas... hahhaahha.. ish.. klau dapat satu set mcm ni... melompat aku...!!

hmm....aku akan dapatkan raket, beg racket, bola dan kasut AdiDas-Barricade.. walaupun aku tak teror seperti Stella.. tapi si Stella tak pakai raket AdiDas untuk game even training... hehehehe.... aku tetap nak dapatkan benda-benda ni... tentu cantik kan... hehheheheh...

oklah.. ta ta for now....

No comments:

warisan