Wednesday, October 7, 2009

~ RuN fOr FuN rIdE fOr FuN ~

salam semua....

ingat tak hari sabtu selepas raya iaitu 26 September... aku, Fathia dan Farah masuk Marathon iaitu Run For Fun... fun apanyer... ianya competition... hadiah plak bagus-bagus plak... hmm... tapi aku tak target 'menang' sebenarnya... aku target nak lari 10km dalam 1 jam dan pasti habiskan hingga garisan PENAMAT....
 kelab-kelab jogging yang datang untuk marathon...

 muka yang masih berpeluh... 2km naik bukit di Lembah Bujang ni... ish.. lama tak buat kerja mcm ni.. maksud aku.. lama gak aku berehat dalam dunia marathon nie....

 
ni plak ngan Mr Lau, Pengerusi Pemuda MCA Kuala Muda...

Time ni aku dan Farah tengah tunggu Fatya yang belum sampai-sampai... masa tu aku ingatkan dia dah give up... tapi sebab aku cakap "camaner cara kamu nak buat terpulang, janji habiskan marathon ni sampai ke garisan penamat..." dah memang jenis aku yang 'otai', BULI dengan cara psikologi pelajar aku demi matlamatnya...

 kami diberi minuman vico secara percuma....

Farah, aku dan Fatya... Fatya masih memengang medal finisher... penat lagi kot dia masa ni... minum vico tak hingat!... tapi yang pasti aku pakai pakaian adidas hari tu... heheheh... Farah pakai t-shirt Rakan Muda dan Fatya pakai t-shirt KeReX's... heheheh...

oklah... ta ta for now.... me, myself, ImPoSsIbLe Is NoTHiNg....



No comments:

warisan