Tuesday, October 6, 2009

~Langkawi Extreme Challenge 2009 ~

salam semua....

Aktif dan lasak serta sukakan benda yang mencabar kemampuan ku adalah sesuatu yang menarik... belum tahu selagi kita tidak melakukannya... tiada apa yang mustahil jika kita always do it.. and try it... 

berbekalkan itu aku mencabar diriku untuk mengharungi ombak laut setinggi 10 kaki.... waktu itu adalah selepas 2 kali ribut di Pulau Langkawi sewaktu aku menerima jemputan dari MASKOM untuk meyertai program Langkawi Extreme Challenge 2009 pada Julai 2009... pada mulanya kayak aku tidak bergerak kemana-mana setelah ketika gelora ombak meninggi 7 kaki.. rasa macam naik roller coaster... hehehehe...tapi seperti yang aku cakap tadi tiada benda yang mustahil selagi kita mencubanya... alhamdulilah... 5 hari kami berkayak, semua peserta selamat dan berjaya menggelilingi Pulau Langkawi..


nampak tak beg yang aku sandang dan beg kamera yg tergantung di leherku... berjenama AdiDas... hehheheh... time ni kami di Pantai Chenang...

inilah gambar cantik aku... hehhehehehe... perasan...! tapi yang paling penting aku nk tunjukkan.. AdiDas.... hehhehehee


inilah beg camera adidas aku yang aku bawak semasa berkayak di ombak setinggi 10 kaki... hehehhe... selamat.. siap letak dalam beg plastik supaya tidak basah kena hujan....
  


muka aku agak berminyak dan makin gelap... hehhehe... tgk beg adidas aku... beli untuk letak hp tapi aku letak camera.. hehheeheh...

ImPoSsIbLe Is NoThInG, right.... challenge your self...!



No comments:

warisan